TAKIM OLMAK! ANKARA DEPLASMAN NOTLARI…

service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Ankara Deplasmanları bizler için ne çok yakın ne çok uzaktır. Yola çıkmadan 7-8 saat sürebileceğini planlar kaptanlarımız. Ama hiçbir zaman planlandığı gibi gidilmemiştir Başkent Ankara’ya…

Sabah saat: 06.00’da otobüsümüz yeni bakımdan çıkmış olarak evden almaya geldi bizi. Hepimizin hazır olarak Balıkesir’den çıkışımız saat 07.00 buldu ve ilk mola o saatte çıktığımız için Susurluk’ta bir dinlenme tesisinde kahvaltı ile başladı. 1 saat süren kahvaltımız ile herkes ayılmış olarak çıktık yola. Otobüste Ömer Kaptan ve her şeyimize koşturan Erhan’ımız olduktan sonra yolculuklarımız daha keyifli geçiyordu. Otobüsün içine yataklar serildi ve oraya uzanabilen arkadaşlar ile Bursa’ya kadar devam ettik. Lavabo ihtiyacı olanlar için durduğumuz Oksijende birde kahvelerimizi içtikten sonra tekrar yola koyulduk. Cuma namazının okunmasına 15 dakika kala Bozüyük’teydik. Yolun hemen üstünde Camide Cuma namazımızı kılıp Ankara ya kadar bir daha mola vermeden devam ettik ve Otele indiğimizde saat tam 18.00 gösteriyordu. Kısacası 12 saat yolculuktan sonra Otele yerleşmiştik. Kaldığımız otel diğer kaldıklarımıza göre biraz küçük olsa da Otel çalışanlarının samimiyeti odaların ve banyoların küçüklüğünü yok etmişti bile.

İlk Ankara’ya gelişim 1991 senesinde minikler Eskrim seçme kampında olmuştu. 15 gün kalmıştık aynı kategoride olduğumuz 40 kişilik sporcu ve Antrenör kafilesi ile. Zaten o kamptan döndüğümüz ilk Türkiye Şampiyonasın da  Flöre branşında yine Ankara da Takım halinde Türkiye Şampiyonu olmuştuk. Yıl 2004 de ise bu sefer tedavi için gelmiştim. 3 ay Tsk Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezinde 3 ay kalmış ve benim bu günlere gelmemde çok önemli bir etken olmuştu burası . Yani Ankara benim için hep güzel anılar ile hatırlanır…

Maçımızınız öğlen 12.00 ye alınmasından dolayı sabah 08.30’da kahvaltımızı yaptık ve 10.00’da otelden ayrıldık. Yarım saat süren yoldan sonra maçın oynanacağı ve benim en zor zamanlarımda 3 ay tedavi gördüğüm Rehabilitasyon Merkezine girdik. Canlı Yayın araçları hazırlıklarına başlamıştı biz salona girdiğimizde. Spor Salonun arka tarafında olan otopark orada tedavi gördüğüm zamanlarda arabasından kendi imkanları ile inen ya da inemeyecek durumda olanların da bir askerin yardımı etmesiyle sandalyelerine oturan gazilerimizin salona gelmelerini hatırlatır. Ben daha o zaman Babamın yardımı olmadan sandalyemi kullanamıyorken… Hep derdim ben bu sandalyeye bağlı kalırsam (ki kalmayacağımı, yürüyeceğimi düşünüyordum?) bunları yapamam derdim…

Böyle arada kısa anılardan sonra Salona girmiştik. Bizleri elinde çiçeği ile karşılayan Ankara Balıkesirliler Derneği Servet abimiz oldu. Hiçbir Ankara deplasmanında bizleri yalnız hissettirmeyen ve dernek üyesi Balıkesirli ekip arkadaşları ile birlikte gelen Başkanımıza çok teşekkür ediyorum. Bu moralle oyuncularımız hazırlıklarını tamamladıktan sonra TRT Spor Yıldız kanalında maçın canlı yayını, maçın başlama düdüğü ile başlamıştı… İlk beşimiz geçen hafta Şanlıurfa maçında başladığımız beş ile aynıydı. İlk periyot biraz daha şanslı olan ev sahibi takım kaçırdığımız sayıları etkili hücum organizasyonları ile sayıya çevirerek skorboard 13-9’u gösterdiğinde takımımız da  oyuncu değişikliği oldu ve  Reza ve Ebru ile başlayarak  ilk periyot 15-17 sona erdi. 2 periyot yine aynı 5 ile başladık. Yaptığımız savunmaya rahat yerleşen Ankara takımı bulduğu rahat sayılar ile etkisiz hücumlarımızın yanında savunma derinliğinin kaybolması sonucu  10-18 farkla 25-37 ilk yarı sona erdi. İkici yarıya daha sert savunma ile başlayan takımımız önde Halil ve Muhteremin toplu adama baskısı cevap verince yorulan rakip takım hücumda etkisini kaybederek bulduğumuz sayılar ile 3.periyodu 22-7 önde kapattık ve fark artık kapanmıştı. Son periyoda girdiğimizde aynı savunma anlayışımız devam etti maçı 62-50 kazandık. İlk yarı12 sayılık farkla başımız önümüzde gittiğimiz soyunma odasına 12 sayı farkla galip gelerek salondan ayrılmak ayrı bir güzellikti. Maçtan sonra da bizleri desteklemeye gelen hemşerilerimizle birlikte hatıra fotoğrafı çektirdik.  Öncelikle Rakip takımın çok sevdiğim Antrenörlerine ve oyuncularına centilmence mücadeleleri için teşekkür ediyorum. Oyuncularımızı ve Teknik ekibimizi verdikleri olağanüstü çaba ve mücadeleden dolayı kutluyorum. Galip ayrılmak gerçekten çok güzel ama en güzeli ve keyiflisinde o dönüş yolculuğunda yüzlerin mutlu ve neşeli olması paha biçilemez

Bu hafta ki rakibimiz Puan cetvelinde 7 maçta 7 galibiyet alarak lider Fenerbahçe olacak. Maçımız 19.11.2022 Cumartesi günü Alparslan Türkeş Spor Salonunda saat 16.00’da oynanacak. Bu Takım sizlerin desteğini bu maçta da bekliyor. Çünkü;

SEN YOKSAN 1 EKSİĞİZ!…

Şaşırmış
_zg_n
Üzgün
TAKIM OLMAK! ANKARA DEPLASMAN NOTLARI…
Giriş Yap

Balıkesir Haberleri ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!