• İmsak 00:00

Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Geçtiğimiz hafta kendi sahamızda oynadığımız İzmir Büyükşehir Belediye spor maçından sonra bu hafta ki deplasman yolculuğumuz Orduydu. Uçak mı? Otobüs mü? Sorusunun cevabı hafta içi çarşamba günü belli olduktan sonra Otel işlemlerini de bitirip geçtiğimiz sezon süper Lige tekrar yükselen Ordu deplasmanı için hiçbir engel kalmamıştı.

Balıkesir- Ordu arasındaki mesafe internetten baktığınızda 1042 km ve 11 saat olarak yazdığını görebilirsiniz. Yıllardır yaklaşık ilk takım kurulduğundan beri var olan asansörüyle en favori aracımız bu kadar kilometreyi kaldıramayacağı düşünülerek Balıkesir Büyükşehir Belediyemize ait O 403 marka otobüsüyle mesafeleri aşacağımız konusunda hem fikir olunca uçağı iptal ettik. Perşembe akşam saat 22.00’de Balıkesir’den ayrıldık. Tabi ki otobüsün asansörü olmadığı için inip binmekte o kadar kolay olmuyordu. Kumanyalarımızı da alıp Bursa çevre yolunda her zaman kahve molası verdiğimiz Oksijende durduk. Bu sefer otobüsten herkes inmiş sadece ben kalmıştım. Aslına bakarsanız benim bekleme sebebim de otobüse zarar gelmesin en azından biri beklesin idi?. Neyse lafı çok uzatmadan arkadaşlarımız geldikten sonra tekrar yola çıktık ve yol boyunca sanıyorum inemediğim için saymadım ama 3 kez daha ihtiyaç molası verdik ve cuma günü öğlen saat 12.30’da Orduya sağ salim vardık. Yaklaşık 13-14 saat sürmüştü yolculuğumuz. Otele indiğimizde öğle yemeği bizi bekliyordu. Yemekleri yedikten sonra saat 16.30-18.00 saatleri arasında aldığımız antrenman için herkes odalarına geçti. Antrenman saati yaklaştığında odalarından aşağıya inen sporcularımız ve Staf otobüse binip salona geçtiler. Bende eski Belediye spor güreş takımı sporcularından Ordu da Tekerlekli Sandalye Basketbol Takım Sorumlusu Berati kardeşimin ziyareti sebebiyle onun özel aracı ile salona geçtim. Berati; Balıkesir’de Üniversite okumak için gelmiş ve branşı da güreş olduğundan 4 yıl hem okuyup hem de Büyükşehir Belediye spor Güreş Takımında oynamış ve çok önemli başarılara imza atmış. Okul bittikten sonra da memleketi Orduya dönmüş ve Büyükşehirde işe başlamış. Başkanımız İrfan Sarıgül’e olan saygı ve sevgisini de onu tanıdıktan sonra görmüş oldum. Ayrıca Berati Hocama misafirperverliği için çok teşekkür ediyorum. Birde Orduya geldiğimiz dakikadan salondan ayrıldığımız saate kadar ihtiyaçlarımızın hepsine cevap veren ve maçta en gergin anlarda dahi ortamı sakinleştirmek için ne gerekiyorsa yapan ve maç bittikten sonra spor sandalyelerimizi otobüse kadar taşıyan Ordu Takımın Antrenörü CEM Hocama da çok teşekkür ediyorum.

Antrenmandan sonra otelimize döndük yemeğimizi yedikten sonra yorgunluktan ve uykusuzluktan perişan olan sporcularımız ve bizler hemen odalarımıza çekildik. Ertesi gün maçımızı saat: 16.00’da oynayacağımızdan sabah saat 10.00’da herkes kahvaltıda buluştu. Kahvaltımızı bitirip biraz sohbetten sonra herkes tekrar odalarına geçti. Saat 14.00’de otobüse binip salona geçtiler. Tabi ki ben otobüse bindirilmekte en zor insan olarak Berati kardeşimi bekledim ve o beni almaya geldiğinde aracına binip bizde maçın oynanacağı salona geçtik. Federasyonumuzun Hakem listesini maçın oynanacağı gün yayımlamasından dolayı bizde o an öğrenmiş olduk. Sonuçta baş hakem ’in Aykut hoca olması içimizi rahatlatmıştı. Hakemlerle selamlaşıp maçın başlama düdüğü çaldı. Takımımız oyuna çok iyi başlamıştı ilk periyodun 10-22 bitmesinden de yaptığımız sert ve iyi savunmanın ne kadar işe yaradığını görebiliyorduk. İkinci periyoda da aynı gazla başlamıştık fakat rakip takım bazı oyuncu değişikliği ile direncimizi kırdı 2. Yarıya 30-34 önde kapatarak gittik. Sadece rakip takımın oyuncu değişikliği değildi aslında maçta ki farkın erimesi. Savuma hataları ve istediğimiz hücumlardan boş dönmemizi de ekleyelim. Tabi ki farkı kapatan bir ev sahibi ve farkın kapanmasına izin veren takımımız 3. Ve 4. Periyodun kolay olmayacağını biliyorduk. 3. Periyot başlar başlamaz savunmada yaptığımız ufak hatalar ve gereksiz fauller maçı sıkıntıya düşürse de son periyoda 22-23 tek sayı farkla giren takımımız oldu. Yine uzunlarımızın 4 er faulle bu periyoda girmesi demek savunma gücünün bir tık azalması anlamına geliyordu. Rakip Takım Ordu 3 periyot savunama da sertleşmeyip son periyotta bütün güçlerini kullanınca afallayan takımımız son dakikaya 1 sayı yenik girdi. Belki yazılarımı düzenli takip eden okuyucularımız fark edecektir, son maçlarda son dakikaya ya 1 sayı farkla geride ya da önde giriyoruz. Bu maçın da 16 sayı farktan buralara gelmesini düşünürken  1 sayı gerideydik. Maçın bitimine 16 saniye kala Uzun oyuncumuz Reza içeriye girmiş ve topu aldığı gibi potaya atarken rakip takımın iki uzunu oyuncumuzu resmen biçmelerine rağmen maçın hakeminin faul ve iki serbest atış göstermesini beklerken 3. Hakem arkadaşımız Rezaya 3 saniye göstererek topu rakip takıma vermesiyle çok büyük bir hata yapmıştır. Tabi ki hakemlerimizin verdiği kararların asla değişmeyeceğini bildiğimden maç sonunda yanlarına gidip  o kadar karasız kaldığın da neden maçın kaderini değiştirecek karara imza attığını sorduğumda ben öyle gördüm hocam cevabı beni de hiç şaşırtmamıştı açıkçası. 1 hafta boyunca sabah 10.30 salona giden ve 14.30 kadar antrenman yapan sporcularımızın emeklerinin bir düdükle sıkıntı yaşamasını gerçekten kabul edemiyorum. Bunu sadece bizim takım içinde söylemiyorum bu yıl çoğu takım aynı sıkıntıları yaşamakta. Federasyonumuzun bu olaya bir çare bulmasını istiyoruz. Koşan basketbol da ki gibi YouTube kanalı kurulsun ve süper ligdeki haftanın önemli 3-5 ya da tamamını o kanal üzerinden canlı yayınlansın. Hakemlerimiz de böyle kritik düdükleri cesurca çaldıklarında yapılan itirazlarda pozisyona tekrar bakabilip kararın yanlış olduğunu görebilsinler….

Bu hafta yazacaklarım bu kadar. Haftanın panoraması ve Puan durumunu da ekleyip haftaya cumartesi günü saat 16.00’da oynayacağımız İskenderun maçına takımımızı desteklemenizi istiyorum. Onların en büyük gücü aslında SİZLERSİNİZ…

Haftanın Panoraması (10.12.2022)

GALATASARAYİSKENDERUN
CEYLANPINAR020GAZİANTEP BŞB

*İzmir Büyük şehir Belediyesi ile Pendik Belediyesi pazartesi günü,

*Galatasaray kulübü ile Yalova Takımları ise salı günü maçlarını oynayacaktır.

Puan Durumu

Üzgün
KAZANMALIYDIK!
Giriş Yap

Balıkesir Haberleri ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!