KARLI HAFTA GALİBİYETİMİZE ENGEL OLAMADI

Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Türkiye HDI Süper Ligi Tekerlekli Sandalye Basketbol Ligi 13. Hafta müsabakaları kar engeline takıldı. Hafta sonu başlayan hafta içi de yoğun devam eden kar yağışları 3.Lig,2.Lig,1.Lig ve Süper Lig maçlarının ileri bir tarihe ertelenmesine neden olmuştu. Ancak Süper Lig te Balıkesir ve Beşiktaş Takımlarının uçak biletlerini daha önceden alması ve iptal edememesinden dolayı sadece bu 2 maç hafta sonu oynandı. Balıkesir Büyükşehir Belediye spor Tekerlekli Sandalye Basketbol Takımımız cumartesi günü Şanlıurfa Büyükşehir Belediye spor Takımı ile oynadığı maçı 61-79 kazanarak üst üste 4.galibiyetini almış oldu.

Bu hafta sonu Şanlıurfa Deplasmanı olmasından dolayı 1 hafta önce aldığımız uçak biletlerini iptal edemediğimiz için Federasyona yazdığımız yazıya olumlu gelen cevap üzerine deplasman hazırlıklarına hemen başladık. Yolculuğumuza Perşembe’yi Cuma’ya bağlayan gece saat 00.00’da emektar Otobüsümüz ile İstanbul Yeni Havaalanına başladık. Uçak saatimiz 07.10’du. Havaalanına saat 05.00’da vardık. Önce Check in İşlemleri sonra sandalyeleri bagaja gönderip uçuşlarda öncelik engelli yolcuların olduğundan ilk binen biz olduk. Uçağımız belirtilen saatte kalmış ve  09.30’da Şanlıurfa’ya varmıştık. Orada ki antrenman saatine yetişmek için ne kadar çaba göstersek de spor sandalyelerimizin, binek sandalyelerimizin ve bavullarımıza ulaşmak oradan 10.30 da ayrılmamızı engelleyemedi. Birde buna Şanlıurfa Gençlik ve Spor İl Müd. Otobüsünün biraz geç gelmesi de eklenince salona vardığımız saat 12.00’di. Bu arada Şanlıurfa ya hava yoluyla gelen tüm takımlara bu ulaşım rahatlığını sağlayan başta Gençlik spor İl Müdürü Nurullah Bey’e ve Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesine ayrıca çok teşekkür ediyoruz.  Yine de Salona giderek Sandalyelerimizi indirdik ve geç kal sakta 45 dakikalık boşluktan faydalanıp biraz şut antrenmanı yapıp salondan ayrıldık. Her yeri tarih kokan bu şehrin en büyük özelliklerinden biri olan her adımda bir ciğercinin ve kebap salonlarının olması yoğun geçen bu yolcukta yaptırdığımız Ciğer dürümler biraz olsun açlığımızı ve yorgunluğumuzu aldı. Sonra da otelimize geçip akşam yemeğine kadar dinlenmeye çekildik. Bazı sporcularımız çok yorulmasa gerek Balıklıgöle çok yakın mesafede olan otele geldikleri gibi kısa bir Balıklı göl ziyareti yaptılar. Ertesi gün maçımızın TRT Spor Yıldız kanalından canlı verilecek olmasından dolayı maçın saati 11.30 alınmıştı. Bu yüzden akşam yemeğini yedikten sonra herkes odalarına çekildi. Cumartesi sabahı 08.00 kalkıp kahvaltılarımızı ettik ve eşyalarımızı toplayarak saat 10.00’da otelden ayrıldık. Şanlıurfa takımı yıllardır aynı oyuncular ile mücadele eden tecrübeli bir takım olduğunu ve bu maça gelene kadar da galibiyet ve mağlubiyetlerimizin eşit olmasını da eklersek bu maçın çok zor geçeceği aşikardı. Maçın tüm Türkiye de canlı olarak seyredilecek olması da ayrı bir hava katmıştı. Bu konuda öncelikle Bedensel Engelliler Spor Federasyonumuza ve TRT Spora Basketbolumuzun seyir zevkinin Tüm Ülke geneline yayılması için verdikleri emekler için teşekkür ediyoruz. Artık insanlarımız Tekerlekli Sandalye Basketbolunu seyrederken çok keyif aldıklarını bizlere attıkları mesajlar ile anlayabiliyoruz. Çünkü maçlarımızı takip eden kitleler bu canlı yayınlar ile çok daha fazla yayılmaya devam ediyor.

Gelelim maça; hava atışıyla başlayan ve bitiş düdüğü çalana kadar devam eden mücadele, tespitlerimde beni haksız çıkarmadı. Takımımız maçın başından sonuna kadar galip gelmek için verdiği mücadele ile maçın üstünlüğünü çok fazla karşı takıma kaptırmayarak maçtan 61-79 galip gelmeyi başardı. Bu maçın bizim için ne kadar önemli olduğunu biliyorduk ve ona göre hazırlanmıştık. Tek amacımız da bu maçı kazanmaktı. Kilometrelerce uzakta deplasmanda zor geçen yolculuğunüzerine bu galibiyet ile Balıkesir dönmek inanın bütün yorgunluğumuzu atmamıza en anlamlı ve önemli sebebiydi.Son 4 maçtan aldığımız galibiyet ile Serimize devam ediyoruz. Kalan 2 maçı da oynayıp 6 galibiyet ile ilk yarıyı bitirmeyi istiyoruz. Bu yüzden 12.02.2022 saat 16.00’da Alparslan Türkeş Spor salonunda geçen sezonun Şampiyonu İzmir Büyükşehir Belediye spor maçına Tüm Balıkesir’i ve Basketbol severleri maçımıza bekliyoruz.

Bizlerin verdiği bu mücadeleye sonuna kadar inanan ve verdiği imkanlar ile Süper Lig’te 7 galibiyet ile 6.sırada olmamızı  sağlayan   Balıkesir Büyükşehir  Belediye Başkanımız Sayın Yücel Yılmaz’a çok teşekkür ederiz.

Sen Yoksan 1 Eksiğiz…

Üzgün
KARLI HAFTA GALİBİYETİMİZE ENGEL OLAMADI
Giriş Yap

Balıkesir Haberleri ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!